Cyper Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Skrattretande att folk tror att om man hoppar över en bänk så sportar man. Ganska smart att andvända sitt förnuft vilket många saknar, men det är klart, jag är på fuska.se ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Skrattretande att folk tror att om man hoppar över en bänk så sportar man. Ganska smart att andvända sitt förnuft vilket många saknar, men det är klart, jag är på fuska.se ^_^ Jag syftade på din j*vla fjantsport där det går ut på att man ska "ta sig fram". Då tog jag som exempel att hoppa över en bänk när jag skulle hinna med bussen. Sunt förnuft.. Nåja, ska inte retas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Skrattretande att folk tror att om man hoppar över en bänk så sportar man. Ganska smart att andvända sitt förnuft vilket många saknar, men det är klart, jag är på fuska.se ^_^ Det är inte ''min'' sport, trodde du visste det. Det är klart att man är negativ till saker som man inte gör och/eller klarar själv. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Skrattretande att folk tror att om man hoppar över en bänk så sportar man. Ganska smart att andvända sitt förnuft vilket många saknar, men det är klart, jag är på fuska.se ^_^ Eftersom du är den enda personen här som verkar hålla på med det så referade jag det som din sport. Klart som korvspad jag är negativ till något jag tycker är skitfjantigt och ser ingen som helst nytta med. Om jag ville skulle jag självklart kunna hoppa över bänkar, klättra över hustak, slänga mig från ett hustak till en lyckstolpe om jag skulle vilja det. Men det vill jag inte, eftersom det är så otroligt mycket bekvämare att gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 va ni ska tjöta, Le Parkour är roligt men måste inte vara en sport för alla! för några kan det till och med vara en utmaning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Nope, men skulle vilja testa det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Skrattretande att folk tror att om man hoppar över en bänk så sportar man. Ganska smart att andvända sitt förnuft vilket många saknar, men det är klart, jag är på fuska.se ^_^ Okej, bra då vet jag. Du är negativ till saker som du inte håller på med. Tom. Fjatigt. Du skulle inte kunna hoppa från hustak, klättra på väggar och bara springa utan att något kan stoppa dig om du inte tränar jädrans hårt, gör du inte det kan jag säga att du får skador. Det handlar om att förflytta sig så snabbt som möjligt och inte tveka en sekund på det man ska göra. För att kunna träna riktigt behöver du även en vältränad kropp vilket betyder att du måste gymma. Du måste även klara av allt psyiskt som finns I sporten. Skulle föreslå att du testade (om du inte gjort det). Det jag gillar med sporten är att man får andvända sin energi med en extrem kraft. Finns inget bättre än att bara andvända all kraft man har I sin kropp. Ännu mer spännande är det att se hur bra man utvecklas. EDIT: Övriga: Russian Climbing Från början är det bara uppvärmning 02.00 börjar den. :ph34r: Ganska så duktig kille. :) Redigerat 16 Mars 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Skrattretande att folk tror att om man hoppar över en bänk så sportar man. Ganska smart att andvända sitt förnuft vilket många saknar, men det är klart, jag är på fuska.se ^_^ Du är ju mig tamefan dum i huvudet. Jag tycker inte fotboll är fjantigt eftersom jag inte håller på med det, det är du som är helt tom i huvudet som inte kan acceptera att det finns folk som inte tycker din s.k. sport är särskilt cool. Att ta sig fram snabbt är f*n ingen j*vla sport. Det är mer ett vardagligt problem, att lyckas ta sig till skolan i tid är ju ett äventyr ibland exempelvis. edit: missade ett fint M. Redigerat 16 Mars 2006 av NesseN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 @NesseN Om du inte lugnar ner dig, så får du snart en varning på halsen. -__-' Personligen tycker jag att freerunning är ascoolt! =D Tyvärr är jag för svag för att hålla på med sådant, men lite småtricks kan jag allt sätta in. ^^ Typ en Monkey Vault eller så, iofs inte säker på namnet... Minst 4 killar i min klass håller på med PK. ^^ It's so cool. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 (redigerat) Skrattretande att folk tror att om man hoppar över en bänk så sportar man. Ganska smart att andvända sitt förnuft vilket många saknar, men det är klart, jag är på fuska.se ^_^ Tusan vilka mäktiga påståenden! Påminner om en drogad åsna. Jag accepterar att folk tycker olika men jag accepterar inte att folk dömmer. Dina praktfulla ord och din meningsuppbyggnad tyder verkligen på att du inte accepterar detta. Och än igen, Le Parkour är en sport hur du än vänder och vrider på det. Ring in till radion och fråga (om talaren känner till sporten) så får du se om du får ett svar som säger ''Nej'' eller blir du döv av ett ekande skratt I luren. Du kanske tycker Parkour är töntigt eftersom du inte har förmågan eller viljan att göra mer än att hoppa över en bänk eller ta dig till skolan. Det är inte så jätte mäktigt enligt min och även din mening, det vet vi båda, bra. Jag dömmer inte, var bara en tanke jag fick. Du sa även själv att du är negativ till saker du inte klara eller håller på med själv. Det säger kanska mycket. Eftersom du värkar tappa mer och mer hjärnceller ju längre diskusionen kommer så avslutar jag den här och nu. Logiskt och rätt dragna slutsatser: Le Parkour är en sport. Sporten är töntig enligt dig. Jag är inte dum. Jag svarar inte på dina överintlligenta och argsinta inlägg. Diskusionen är avslutad. Escaflowne; Det är bara att börja gymma eller på annat sätt träna upp musklerna. Det enda som oftast är svagt på personer är viljan. ;) Redigerat 17 Mars 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag dömmer ingen, jag har själv sett din s.k. sport utföras och jag tycker det är riktigt töntigt. Det är du som dömmer nu, gå i skolan förih*lvete. Varför är diskussionen avslutad? Detta var ju roligt. Det är ingen sport, finns det några mästerskap i Parkour exempelvis? Klart som korvspad att jag skulle kunna om jag ville hoppa runt som en rackarns apa, men jag har bättre saker för mig. Och förmågan, haha? Jag skulle säkert kunna bli duktig på parkour om jag bara ville, men jag ser verkligen inte någon mening med det. Mina slutsatser Du är en fjant Le Parkour är ingen sport Du är dum Du är feg Diskussionen har bara börjat Jag kommer förmodligen få en varning nu, men ger jag faen i det? Nej. Escaflowne: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Men f*n. Acceptera att folk han olika åsikter. Diskutera det lugnt, så att det inte utvecklas till värsta flame-war, som det lutar åt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.