Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 vad tror du kommer dom vidare???? jag tror dom inte kommer vidare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Sverige och Paraguay går vidare från grupprn och England kommer sist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 det är EM jag sa... du snackar vm men kan öppna en tråd om det också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag tyckte bara att det är lite väl tidigt att prata om EM och VM är mycket större och roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ok vi gör om det till vm då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) det såg ju förj*vligt ut mot Irland iaf :D Redigerat 12 Mars 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 TAcklaren: Där hade du rätt. Ifall Sverige fortsätter sådär ( Notera att Henrik Larsson och Zlatan Ibrahimovic spelade, fast Ljungber var inte med ) så kommer dem inte alls att lyckas nå ända till åttondels final. Dem måste verkligen skärpa till sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 TAcklaren: Där hade du rätt. Ifall Sverige fortsätter sådär ( Notera att Henrik Larsson och Zlatan Ibrahimovic spelade, fast Ljungber var inte med ) så kommer dem inte alls att lyckas nå ända till åttondels final. Dem måste verkligen skärpa till sig! Fast Zlatan vart skadad i 34:min? så hängde dom inte med i början ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg