ceasar Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Har du också haft problem med att efter att ha installerat Diablo 2, inte kunnat starta det för en svart skärm med en vit fläck i vänstra hörnet och varit tvunge att starta om datorn? Svurit över att det måste vara fel på spelet och inte på hur du installerat det? Jag har hört att för att gå vidare trycke man på Ctrl 3ggr Alt+F4. Då kommer programmet att läggas ner i "Start-raden". Tryck upp den så ska problemet vara löst. Jag har aldrig provat det, utan jag installerade bara Expansion-set, sen funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Men om det nu funkar, varför skapa en tråd? När man trycker på Alt+F4 så stängs det man håller på med av.Och om man får en svart skärm och bara har diablo 2, ändra video inställningarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.