Hoppa till innehåll

Misstag Inom Spel


Gäst ENGULBanaaAaAaN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...
  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gjorde en tabbe idag, satt och lira Fifa 06 på Xbox då spelet laggar, blir skitförbannad, kastar handkontrollen på golvet, stampar på den och ena styrspaken går sönder.

Det borde den väl kunna tåla :rolleyes: .

Inte sur för det men jag hade kunna tänkt på vad jag gjorde innan jag gjorde det. :rolleyes:

Förstår om nån tycker att jag har ett hetskt temperament.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Misstag.. hmm det var inget misstag men det var ett misstag avv Nintendo att göra ett minneskort som blev lite konstigt och raderade sig själv. Skulle det bara vara en sak sparad skulle jag vara glad men nu var det så att dessa saker låg sparade:

 

1. Luigis Mansion som jag hade varvat 3 gånger.

2. Pikmin som jag nästan hade klarat.

3. Super Monkey Ball som jag hade klarat 100%

4. Starfox Adventure som jag hade klarat 100%

5. Super Mario Sunshine som jag hade 114 shines på.

6. The legend of Zelda Tind Waker som jag hade varvat.

 

Det var säkert några spel till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Misstag.. hmm det var inget misstag men det var ett misstag avv Nintendo att göra ett minneskort som blev lite konstigt och raderade sig själv. Skulle det bara vara en sak sparad skulle jag vara glad men nu var det så att dessa saker låg sparade:

 

1. Luigis Mansion som jag hade varvat 3 gånger.

2. Pikmin som jag nästan hade klarat.

3. Super Monkey Ball som jag hade klarat 100%

4. Starfox Adventure som jag hade klarat 100%

5. Super Mario Sunshine som jag hade 114 shines på.

6. The legend of Zelda Tind Waker som jag hade varvat.

 

Det var säkert några spel till.

Dom där är ju lätta att klara, jag förlorade en SSBM-sparning med alla gubbar upplåsta, alla eventmatch klarade och över 260 trophies! Det tog aslång tid att få tillbaka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nåt sorts tvång att jag måste testa allt. T.ex, om jag har kommit väldigt långt sen senaste savepunkten, och så ser jag att det sticker ut en gren ur ett berg, då bara måste jag hoppa ner och se om man kan ta tag i grenen.

 

Jag gör så ofattbart onödiga saker. Vi säger att jag just har tagit mig upp för midgårds motsvarighet till mount everest eller nåt sånt. När jag väl är på toppen så måste jag bara se om man kan överleva ett fall från toppen till marken.

jag också spelet blir ju 75% roligare om man utforskar och testar saker...än att ta det försiktigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dark Link: Okej fast jag tror inte på dig. Men iaf kan gå på detaljer om du vill:

 

Luigis Mansion

Fick mitt Gamecube några dagar efter Japan releasen. Klarade Luigis Mansion 3 gånger. Hittade varje hemligt rum och rensade rummen. Var inne på min fjärde runda hade kommit ungefär till slutet.

 

Pikmin

Hade hittat minst hälften av alla delar.

 

Super Monkey Ball

Hade lyckats få gåvan att ha hur många continue som helst och hade låt upp alla banor och fått bra score och så på Monkey race och Monkey target.

 

Starfox Adventure

Klarat 100%, klarade väl sista bossen ungefär 3 gånger innan jag la av.

 

Super Mario Sunshine

Hade klarat allt förrutom att samla alla blåa mynt. Det var ganska svårt att hitta resten men hade tänkt o göra det någon dag.

 

The legend of Zelda: The Wind Waker

Hade i princip alla uppgraderingar och hade varvat spelet en gång. Började samla trofeer. Var på god väg att ha samlat alla.

 

Men då kan vi gå över till SSBM. Jag lånade spelet av min granne. Efter några dagar hade jag alla karaktärer förrutom Mewtwo och Mr G&W. Var 200 vs matches ifrån Mewtwo. Trofeer skulle jag nog kunna samla och jag har nog tillräckligt med skillz för att kunna klara alla eventmatches. Så nej jag tror nog inte SSBM är något emot 6+ spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men snälla... om man glömmer att spara eller råkar radera en fil... vad spelar det för roll? Det är ju bara att spela om. Man spelar ju för att ha kul? Inte för att klara spelet och sen låta det ligga.

 

Jag stör mig dock på att mitt minneskort har raderats sig själv. Inte för den sparade datan, utan för att minneskortet inte håller kvaliten.

 

de e jobbig ja hade klarat jätte långt på TWW och så raderade minnes kortet allt ja hade sparat

:bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min VÄRSTA tab e när jag spelade tww och så fastnade jag sen när jag började om allt för att kansje klara det nästa omgång så kom jag på vad man skulle göra direkt när jag startat om. fatat vad man blir sur.

 

sadow of darkness om jag avr du skulle jag släng mitt gamecube genom fönsterutan om allt det raderadses :evil: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...