Hammmar Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) hej ... Har ett problem : Ibland när jag startar datorn så bara stannar den När jag loggat in o allt så stannar allt : skärmen(bilden) musen tangentbordet och datorn som slutar att jobba.... vad kan detta bero på ? :huh: Redigerat 12 Mars 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Kan det vara att datan har lågt minne? Eller har du virus sökt datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 hej ... Har ett problem : Ibland när jag startar datorn så bara stannar den När jag loggat in o allt så stannar allt : skärmen(bilden) musen tangentbordet och datorn som slutar att jobba.... vad kan detta bero på ? :huh: Har haft liknade problem. Det är bara att starta om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Tja. Jag har haft samma problem! Det var moderkortet och prosessorn som krångla! byt dem. då ska det fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Ok.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.