Hammmar Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 På punkt 7,8 : vilken diskett ? och menar du Windows Cd n ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 jag har en fråga: om man går in på den här datorn & höger klickar på C:/ så finns det ju en formatera knapp :blink: vad gör den da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 På punkt 7,8 : vilken diskett ? och menar du Windows Cd n ? Det beror på om cd'n är bootable.Windows XP skivorna nu för tiden är det, men Windows 98 och äldre versioner brukar ha en startdiskett för att boota datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 ok, men då behövs inte det för jag har en XP -skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l1berner Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 gå in på komandotollken och skriv: format c: då kommer datorn att fråga dig om du vill formatera om den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 men man måste väl ta bort den gamla först.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) när jag köpte min dator för några månader sen,fick jag ingen formaterings cd,om jag vill formatera om,vad ska jag göra då? Redigerat 27 Mars 2006 av Snake_16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.