Gäst Luigi Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Skrivet 13 Mars 2006 När jag ska köra online på Battlefield 1942 och ska joina ett pågående spel börjar det att ladda, men när det bara har laddat jättelite står det (ungefär) "failed to connect to the server", och jag har en felfri internetanslutning och brandväggen är avstängd, men ändå funkar det inte. Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Skrivet 13 Mars 2006 Hade samma problem förut. Kolla så att du inte försöker joina en server till ett annat bf spel. Om det inte är felet så vet jag inte, kolla så att du har punkbusters installerat. Citera
Gäst Luigi Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 Hur ser man om man försöker joina ett annat Battlefieldspel och vad punkbusters? Citera
CeZ Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 Punkbuster är en sak som gör att andra inte ska kunna fuska i multiplayer. Har du inte detta installerat så kan du inte joina servrar med punkbuster på. Citera
E4STMAN Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Skrivet 14 Mars 2006 snubbar ni måste ha senaste patchen! Citera
Gäst Luigi Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Skrivet 15 Mars 2006 var laddar man ner punkbusters då och återigen hur ser man vilket Battlefieldspel man joinar? Citera
Vitdom Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) Punkbuster finns på instalations skivan och för att se vilken server man joinar måste man ha ögon. (Du måste instalera senaste patchen) :bah: :meddum: Redigerat 16 Mars 2006 av Vitdom Citera
chrofeffe Skrivet 2 November 2006 Rapport Skrivet 2 November 2006 Här har du en bra internätadress koppa/klicka på den så kommer du till en bra sida fast den är på engelska. Efteråt klickar du på files och klicka vidare (Men du MÅSTE instaler pacherna i årdning anners funkar det ej) till den sista sidan typ sid 34. ;) yahoo Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.