Hoppa till innehåll

Battlefield 1942

Rekommendera inlägg

Gäst Luigi
Skrivet

När jag ska köra online på Battlefield 1942 och ska joina ett pågående spel börjar det att ladda, men när det bara har laddat jättelite står det (ungefär) "failed to connect to the server", och jag har en felfri internetanslutning och brandväggen är avstängd, men ändå funkar det inte.

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Hade samma problem förut. Kolla så att du inte försöker joina en server till ett annat bf spel. Om det inte är felet så vet jag inte, kolla så att du har punkbusters installerat.

Gäst Luigi
Skrivet

Hur ser man om man försöker joina ett annat Battlefieldspel och vad punkbusters?

Skrivet

Punkbuster är en sak som gör att andra inte ska kunna fuska i multiplayer.

Har du inte detta installerat så kan du inte joina servrar med punkbuster på.

Gäst Luigi
Skrivet

var laddar man ner punkbusters då och återigen hur ser man vilket Battlefieldspel man joinar?

Skrivet (redigerat)

Punkbuster finns på instalations skivan och för att se vilken server man joinar måste man ha ögon.

(Du måste instalera senaste patchen)

:bah:

:meddum:

Redigerat av Vitdom
  • 7 månader senare...
Skrivet

Här har du en bra internätadress koppa/klicka på den så kommer du till en bra sida fast den är på engelska.

Efteråt klickar du på files och klicka vidare (Men du MÅSTE instaler pacherna i årdning anners funkar det ej) till den sista sidan typ sid 34. ;) yahoo

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...