Hoppa till innehåll

Glitch City

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är GTA?

Du går in i Safari Zone (R/B/Y). När du går ut, frågar receptionen om du vill lämna Safarit. Välj "No", och du går tillbaka till Safarit igen. Gå tillbaka till receptionen igen, och välj "Yes" den här gången. Flyg sedan till Cinnabar Island, och surfa i högra kanten om staden. Då kommer du att möta Pokémon som man möter i Safarit. Efter en stund, är det någon som säger: "PA: Ding-Dong! Your safari time is over!". Då kommer du tillbaka till receptionen, och går du ut, är du i Glitch City!

Funkar inte för mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du går in i Safari Zone (R/B/Y). När du går ut, frågar receptionen om du vill lämna Safarit. Välj "No", och du går tillbaka till Safarit igen. Gå tillbaka till receptionen igen, och välj "Yes" den här gången. Flyg sedan till Cinnabar Island, och surfa i högra kanten om staden. Då kommer du att möta Pokémon som man möter i Safarit. Efter en stund, är det någon som säger: "PA: Ding-Dong! Your safari time is over!". Då kommer du tillbaka till receptionen, och går du ut, är du i Glitch City!

Man ska säga nej andra gången också, men då kommer man ändå ut ur Safari Zone. Man kan göra tricket i många städer, men i vissa kommer man bara ut ut dens Pokemon Center. PS. Det förstör vad jag vet inte spelet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men JJ, alla har väl spelat GTA? lr hur?

jag har spelat GTA idag. föresten om man är fuskare tar man risker och testar saker som kan ge konsekvenser, missigno. och M förstör spelet, och när jag hade varit i Glitch city så kunde man inte se när pokemonen attackerade! det blev bara skada, men ingen attackbild!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...