DeadAngel Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 VAFFÖ? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Den andra sidan blev alltid överbelastad eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Japp! Men själv tyckte inte jag det hänt nåt fel! Jag tycker den här är exakt som den andra och ladda gjorde den inte alls något mycket! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Men sidan har juuu blivet snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 håller med dig till 100% men är förra såhär kul: 75% så är den här: 57% men det är nog för denna sida är ovanlig för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Har varit moderator på ett liknande forum väldigt länge så jag är ganska van vid såna här forum. Men jag kommer nog alltid att tycka att Phpbb's forum är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag tycker att det här är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Som sagt, jag föredrar själv phpbb eftersom jag vant mig vid det. Men nu var det så att phpbb pallade inte trycket så fort det blev belastning på forumet och då hade vi inte mycket till val. Dessutom så tror jag detta forum blir toppen när man väl vänjer sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det här forumet är snabbare, fräschare enligt mig så blev det bättre så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Först tyckte jag det här forumet var jätte tråkigt men nu har jag helt plötsligt vant mig med det här och till och med tycker jag att det här forumet är mycket bättre och jag slår nästan vad om att ni också kommer att vänja er med det här! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jag har vant mig ganska bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Phpbb var lättare att hantera, men det här forumet leker, jag e redan van! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.