Gäst Muuu Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 för övrigt så är ju varken Sverigedemokraterna Nazister eller rasister Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hmm.... Intressant tråd. Jag brukar lyssna på Ultima Thule ibland. Notera dock att jag hatar "nazister" och "rasister" mer än allt annat som finns. Skulle du kunna förklara för mig hur Ultima Thule kan vara rasistiska? Jag ser inget som heöst rasistiskt i deras låtar, tyvärr.... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hmm.... Intressant tråd. Jag brukar lyssna på Ultima Thule ibland. Notera dock att jag hatar "nazister" och "rasister" mer än allt annat som finns. Bara kom ihåg att rasism är när man delar människor i olika raser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hmm.... Intressant tråd. Jag brukar lyssna på Ultima Thule ibland. Notera dock att jag hatar "nazister" och "rasister" mer än allt annat som finns. okej.... :student: Vad är då problemet med Ultima Thule? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hmm.... Intressant tråd. Jag brukar lyssna på Ultima Thule ibland. Notera dock att jag hatar "nazister" och "rasister" mer än allt annat som finns. Det vet jag inte. På internet så har jag sett på många hemsidor att dom är rasistiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hmm.... Intressant tråd. Jag brukar lyssna på Ultima Thule ibland. Notera dock att jag hatar "nazister" och "rasister" mer än allt annat som finns. Många kan se det från olika vinklar. Hur vet du att dessa hemsidor är seriösa...?Ultima Thule har ingen som helst avsikt att vara rasistiska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hmm.... Intressant tråd. Jag brukar lyssna på Ultima Thule ibland. Notera dock att jag hatar "nazister" och "rasister" mer än allt annat som finns. Har jag sagt att dom sidorna är seriösa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hmm.... Intressant tråd. Jag brukar lyssna på Ultima Thule ibland. Notera dock att jag hatar "nazister" och "rasister" mer än allt annat som finns. Nja, men det verkar som om du har blivit påverkad av dessa, och därför är väl ditt argument att Ultima Thule är rasistiska...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 hmm.... Intressant tråd. Jag brukar lyssna på Ultima Thule ibland. Notera dock att jag hatar "nazister" och "rasister" mer än allt annat som finns. Det har jag inte sagt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Nej, fel av mig där :( Om man sjunger om att sitt land är bra... vad räknas det som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 I dagens läge räknas det som rasism/nazism. Fattar inte varför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 I dagens läge räknas det som rasism/nazism. Fattar inte varför! ehm... och du vet att i dagens läge är det så?.. vad har du fått det ifrån?...Tänk att säga att George W Bush är bra... Räknas det då som om man hatar Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.