Oddset Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Men titta på allmänheten. Nästan allt man säger/gör räknas som rasism/nazism. Och nä, man hatar väl förfan inte Sverige bara för att man tycker George Bush är bra. Vars f*n fick du det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Men titta på allmänheten. Nästan allt man säger/gör räknas som rasism/nazism. Och nä, man hatar väl förfan inte Sverige bara för att man tycker George Bush är bra. Vars f*n fick du det ifrån? Det där tog jag enbart som exempel... Om man gillar något så tas ju det som rasism från alla håll och kanter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Det var det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Alla mina kompisar säger att dom är rasistiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Och dom har lyssnat på dom hur många gånger? Hur f*n kan man ha en åsikt om nånting utan att veta nåt om det?! Dina vänner är lite dumma om dom säger det utan att ha hört eller läst 'fakta' om dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Dom har faktiskt lyssnat på bandet så kom inte med att dom är dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag sa inte att dom var dumma. Jag sa om dom inte hört dom. Men hitta en text med rasistiskt innehåll då tror jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) *dubbel* Redigerat 2 Oktober 2006 av Oddset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Dom har faktiskt lyssnat på bandet så kom inte med att dom är dumma. Dina vänner är inget man ska höra på... Alla personer verkar tolka låtarna helt olika.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Vem litar man mest på? Dom man känner eller dom man inte känner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Vem litar man mest på? Dom man känner eller dom man inte känner? Jag litar enbart på mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Lita på dig själv. Tänk efter själv. Låt inga andra göra det åt dig. Det är bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.