Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 jamen på en annan server såklart och han e level 105 på gratis versionen av wow måste de va illegala för att de är inofficiella? Man betalar ändå Blizzard även om man kör på officiella eller inofficiella servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Nej, det gör man inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Nej, det gör man inte... Hur så, när man gör en account så ger man kredit korts nummer, så 125kr dras varje månad, oavsett vilken server man kör på. O gamecards behövs för att kunna logga in. Så man har speltid asså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Nej, det gör man inte... Det ÄR illegalt med sådana servrar...Man kan ju tillochmed få sig bannad för att stå uppe på Orgrimmar muren på en normal server, så varför skulle det vara lagligt att tillexempel besöka ön där Blizzard testar saker på en Privat-server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Nej, det gör man inte... och vad är det som är så hemskt att folk får veta om dom testar lvl 61 mobs då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Nej, det gör man inte... Emh, om man har en privat server har man inte något att göra med blizzard / kreditkort att göra över huvud taget. Du sätter själv upp en server och kör på din egen (otroligt buggade) World of Warcraft "realm". Du kan göra ALLT med ett par Slash kommandon.. Det enda problemen är att man är ensam på realmen och att ALLT buggar. Om du nu gör en level 1 char (och inte fuskar upp dej till lvl 255 direkt) så kommer du dö mot en annan level 1 mob. Typ som grisarna i valley of trials. Din dps kommer vara låg och deras kommer vara hög.. EDIT: Man GÖR sitt eget konto på den "crackade" servern genom att skriva lite i en .txt fil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Vill bara seja att Bilden på Ragnaros som ligger bland dom första inläggen är falsk,Huvudet är på klistrat men kroppen är riktig. jag kan lägga upp bilden jag har på ragnaros. de e jag som har fotat bilden. Klicka här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 här e ''ragnar'' å jo han e en boss det va nog det fulaste bilden på ragnaros jag sett..kolla på "ragnaros " bild istället..den är exaaakt på hur han ser ut..=P.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 här e ''ragnar'' å jo han e en boss Jupp De är en Live Bild :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Edit! Redigerat 8 Mars 2007 av Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oreilyy Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 rofl bossen i ragefire chasm :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) Denna bild tog jag idag, på en annan boss, som Zagroth (Snake) dödade! ;) Eh... lite off-topic, men... xDDet var kul... han kastade ner mig i lavan på ett ställe där man inte kunde klättra upp <_< Redigerat 19 Mars 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg