Newk Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 ok men ragnaros ligger väl i MC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 MC är inget ö eller något. Det är en instance. Jag tror MC ligger i dustwallow också. Kollade på wow mappen i wow-europe.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 nejnej. MC ligger mellan burning steppes och searing gorge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Tror inte jag har mött Ragnaros såväl som Onyxia. Men jag tror min guild testade en gång mot Ragnaros men klarade inte det. Kanske ska möta honom snart hoppats jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 nejnej. MC ligger mellan burning steppes och searing gorge eller lite mer exakt Blackrock Mountain.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Har inte gjort han än, men jag närmar mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg