hack3r Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 hej jag behöver hjälp på photoshop 6.0 med att göra bakrunder och att klistra in saker snälla hjälp mig snabbt och jag har redan testat nicos grej men det funkade inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Hur menar du med bakgrunder? Använd filter, eller har du brushes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Menar du brushes? brushes är så som din bakrund är gjord i din avatar som jag gjorde. då laddar du hem ett brushpack (jag tog orsons) och sen väljer du en brush och brushar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 var laddar man hem dom och hur mycket plats tar dom i datron *min dator är jätte seg och jag vill inte ha en segare*svara snabbt plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 www.deviantart.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 vad e det för hemsida? men kan ingen bara skriva hur man gör? filter ät konstigt det täcker över gubben som man klistrat in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 hack3r, gör ett nytt lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.