Gäst Miglot af eraon Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Jag tycker att vi borde lösa alla problem... Så därvör tycker jag att man kna skriva alla problem som finns och ta itu med det ett efter ett sen skickar vi det till FN (om sdet är seriöst) också har htttp://forum/fuska.se löst all världen problem. Problem: *Svält Lösning=? *Orättvis ekonomi Lösning=? Alternativ=Trisslotter till alla i hela världen By:Brunhilde *Slav handel Lösning=? *Krimilaliteten i städerna Lösning=? *Vår Planets förstörelde Lösning=? *Miljön Lösning=? *Misshandel Lösning=? *Krig Lösning=? Jag uppdaterar om det kommer något nytt eller om vi har löst ett problem på besta sett. PM mig gärna om ni märker att jag inte är uppmärksam. :) Redigerat 1 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Ja, ett problem är ju alla krig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Svaret på livets alla frågor är 42. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Yepp. Som NesseN säger. Och att vi är faktiskt den tredje mest smartaste varelsen i världen. Först kommer Mössen och sedan delfinerna. Men visst. Detta låter som en intressant tråd. Men skickar man dom först och främst till FN? ;) Kan ju prata med våra grabbar inom sverige och sedan vara lite egoistiska av oss att några månader senare lämna bidraget till FN. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Vi är den tredje smartaste på Jorden.. Skulle inte stora tanken vara smartaren människan? @Rowyn... Jag menade det inte du kan ta och skicka det någon stans sedan när vi är klara. @NisseN Då fattas bara frågan ska vi fråga Artur Dent? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Ähum? Hur kan man lösa problemet med jordens förstörelse med siffran 42? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Rowyn pratade om filmen eller boken Liftarens guide till galaxen. Dessutom har 42 inget att göra med jordens förstörelse. Det är svaret på frågan om universum livet och allting. Men ingen kan frågan den ligger konstigt nog innut i Artur Dents hjärna. Se filmen eller läs boken. Inget mer OT tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Vi är den tredje smartaste på Jorden.. Skulle inte stora tanken vara smartaren människan? @Rowyn... Jag menade det inte du kan ta och skicka det någon stans sedan när vi är klara. @NisseN Då fattas bara frågan ska vi fråga Artur Dent? :P Jag nickar NesseN, NisseN är någon wannabe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 *Svält Lösning=Mer mat *Orättvis ekonomi Lösning=? *Slav handel Lösning= Döda alla slavhandlare *Krimilaliteten i städerna Lösning= Fler poliser *Jordens förstörelse Lösning=Sluta förstöra *Miljön Lösning=Sluta upp med utsläpp *Misshandel Lösning=Strängare straff *Krig Lösning= "As long as there are men, there will be wars" - Albert Einstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Trisslotter till alla så löser vi pengaproblemen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Guggo det där funkar bara inte. Var seriösa nu.. Vi kanske räddar liv här *knappast troligt*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 *Svält Lösning=Mer mat *Orättvis ekonomi Lösning=? *Slav handel Lösning= Döda alla slavhandlare *Krimilaliteten i städerna Lösning= Fler poliser *Jordens förstörelse Lösning=Sluta förstöra *Miljön Lösning=Sluta upp med utsläpp *Misshandel Lösning=Strängare straff *Krig Lösning= "As long as there are men, there will be wars" - Albert Einstein. Men nån gång (om några miljoner år) så 'äter' ju solen upp jorden och det går inte att hindra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.