Salzalada Skrivet 16 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Omega, jag blev medlem på den sidan. De har ett ställe där man klickar på banners för att få poäng, Vdad har man poängen till sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Poäng ska du helst inte samla (man tjänar knappt nåt). På din "inbox" på sidan kommer dagligen ungefär 10 mail som du får betalt för att läsa. Du öppnar mailet, klickar på en länk, väntar 20 sekunder och raderar mailet. Sen tar du nästa, och nästa och nästa. För att få betalt måste du ha ett paypal konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 trååkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Omega, okej, men mitt konto blev tydligen raderat för att jag inte läste på sidorna... Alltsåm jag öppnade en länk och sedan surfade jag på andra sidor, och när jag märkte att timern var slut tog ajg en ny länk. Var det därför mitt konto blev raderat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Den där sidan ser inte så säker ut. Massvis med reklam, och antagligen ljuger dom också. Strunta i den sidan, man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Så du tror att dom ljuger? Förklara då hur jag får betalt? Tror du dom liksom bara betalar vissa då och då eller? Och Salzalada, när du blir medlem får du välja en massa kategorier, för att förhindra att folk hackar sidan med program som tex auto-läser mail så har de satt fejk-kategorier. Kryssa inte i rutor som "cheater", "Blind-klicker" eller liknande annars raderas kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 vilka olika mailsidor finns det förutom hotmail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 yahoo,spray,passagen osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Finns väl en annan tråd om den andra sidan som Omega snackar om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jo, det tror jag det finns. Men den är gammal nu. Hursomhelst: Sidan www.classical-mail.com funkar och man får betalt, Wingmails betalar inte och är rena skammen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 få man betalt på classic-mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 JAAAA!!! JAG SKREV JU HUR TYDLIGT SOM HELST ATT MAN FÅR BETALT AV CLASSICAL-MAIL.COM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.