Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Okej, Tomat. Överdriv lite mer så bekostar du dig ditt sinne att vara normal igen. ;) Tack för tipset Rowyn!Men jag vill nog fortsätta vara galen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Det behövs 16 003 008 bilar för att använda alla svenska kombinationer, så det är nog ingen större risk. ;) Dessutom skrotas bilar allt eftersom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Man skickar ut dem till Irak och andra fina semesterorter såklart. Där de sprängs av Terrorister , smart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag läste om det i en bok som heter "Kissar Fiskar I Vattnet" har ja iafa för mig att den hette... Jag har för mig att det stog något om att dem aldrig kunde ta slut eller nått... Kmr inte riktigt ihåg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 När bilnummren tar slut dör vi punkt slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 AAA 001 så klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Det kanske är utomjordingarnas plan. Om bilnumren tar slut, så attackerar de. O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Det lär ju inte hända på ett tag att de tar slut. Men om de tar slut kommer man väl på ett nytt system. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Det behövs 16 003 008 bilar för att använda alla svenska kombinationer, så det är nog ingen större risk. ;) Dessutom skrotas bilar allt eftersom. Men nån gång måste det ju ta slut. AAA 001 finns redan och om man lägger till en siffra så blandas bilnumren ihop med andra länders. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Det behövs 16 003 008 bilar för att använda alla svenska kombinationer, så det är nog ingen större risk. ;) Dessutom skrotas bilar allt eftersom. Som någon sa tidigare i tråden så skrotas bilar och det kommer nya.Någon bil som hade reg# ABC 123, t.ex, är skrotad. På så vis kan en ny bil få det reg#. Det blir en cirkel av allting. (kretslopp) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Bilnummer kommer nå alldrig att ta slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jo, nån gång måste det väl ta slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg