MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Så här är det att jag ha lite frågor om affären: Minska flood kontrollen - Får man ha den hur länge som helst eller hur länge får man ha den? Hjul - kan man göra något med den alls? Försök stjäla pengar från en användare - Spelar det någon roll om den användaren som man vill ta ifrån har mer poäng eller mer skriva inlägg än en själv någon mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag lägger till ett... om man köper Lås/öppna grejen har man den för alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Har man den för alltid? Trodde inte jag. Det är ju som att köpa sig till moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Så här är det att jag ha lite frågor om affären: Minska flood kontrollen - Får man ha den hur länge som helst eller hur länge får man ha den? Hjul - kan man göra något med den alls? Försök stjäla pengar från en användare - Spelar det någon roll om den användaren som man vill ta ifrån har mer poäng eller mer skriva inlägg än en själv någon mening? Miska flood kontrollen ska vara för alltid tror jag - inte testat den. Hjul, ingen användning men ändå nått som alla har råd med ;) Stjäla pengar - Spelar ingen roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag lägger till ett... om man köper Lås/öppna grejen har man den för alltid! Gäller för ett inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.