Gäst ganton Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 om ni vet något mer eller har någon bild så skriv / skicka :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 1. Playstation 3 kommer ut i november... 2. FEL! det kommer typ ut i 2007. 3.varför ljuger du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Läste att nya GTA kommer ut nån gång under 2007 och staden de kommer handla om är London om tidningen har rätt! :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Fanns det redan inte Gta: London? Ämnet: PS3 kommer ju att släppas i November, men läste det dock från Aftonbladet, så jag är inte ganska säker, så ifall Gta 4 släpps med med PS3, så kommer jag inte bli förvånad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Fanns det redan inte Gta: London? Ämnet: PS3 kommer ju att släppas i November, men läste det dock från Aftonbladet, så jag är inte ganska säker, så ifall Gta 4 släpps med med PS3, så kommer jag inte bli förvånad. Ja Gta: London finns redan <---till Playstation (1) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Ja men de här kommer att komma till Playstation 3,och det var Take Two själva som sa de allså dom som äger Rockstar Games! ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Synd att det komemr till PS3.. Det blir ett dyrt år då -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) www.gta4.net kolla där då era basterds + att ps3 kanske kommer till sverige i nov :gitarr: Redigerat 16 Mars 2006 av ganton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Ps3 kommer inte i November. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jo, det kommer den att göra. Det stog iallafall i Aftonbladet, så man ska kanske inte lita på det helt. ;) Ämnet: Kommer man kunna spela online på Gta 4 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Tror inte det, men det kanske kommer ett expansion. Förmodligen kommer det kosta mer än WoW att spela då. (MMORPG) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 www.gta4.net kolla där då era basterds + att ps3 kanske kommer till sverige i nov :gitarr: länken funkarinte för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg