Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag undrar varför man inte får ha "Jag hjälper alla med detta spel" trådar. Eller som ni Moderatorer så idiotiskt uttrycker det "Fråga mej jag vet allt" trådar. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ja vem vet...? jag undrar också det för d fick man väll i fuska.se... /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Japp, iaf vad jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ja gjorde inte en "fråga mej ja kan allt" tråd men en ***** **** *** moderator låste tråden iallafall!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag vet ***** lås galning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ja gjorde inte en "fråga mej ja kan allt" tråd men en ***** **** *** moderator låste tråden iallafall!!!! iochförsig så gjorde du faktiskt en så kallad "fråga mig jag kan allt" tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Om någon har en fråga så startar dom en tråd..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Ja men det är lättare om man har 1 tråd och inte flera stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Ja men det är lättare om man har 1 tråd och inte flera stycken! Nej det är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Som sagt... inga officiella trådar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Det tycker iaf jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 6 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Men varför fick man det på fuska men inte på fuskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.