jag_ger_bort Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Det laggar så mycket , jag måste köpa en bättre dator =) eller det kanske finns nåt annat man kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Laggar det så bör du uppgradera dig, minne kanske ? vad vet jag. Men du kan nog inte göra så mycket om du inte rensar lite i datorn möjligen, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Du kan ju ställa ner grafiken till lägst, eller köpa en ny dator bara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Om du inte vill att hl2 ska lagga något ska du ha över 512 mb ram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det enda jag vet är att sänka grafikinställningarna, men då är det ej kul att spela.. annars köpa bättre grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 du kan köpa ett grafikkort också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg