jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag har j*vligt mycket pengar på dekrim =D för jag fick skit mkt av min kusin :D, men problemet är att jag har lite respekt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag vill börja spela det men jag behöver ett acc för jag orkar inte göra ett :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag vill börja spela det men jag behöver ett acc för jag orkar inte göra ett :( Det tar ju fort att göra ett =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 men orka inte :( det brukar ta lång tid att få aktiverings länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Jag har j*vligt mycket pengar på dekrim =D för jag fick skit mkt av min kusin :D, men problemet är att jag har lite respekt :( Det är ju enkelt att skaffa mycket pengar.Jag hade dekrim förut, men slutade med det, har glömt mitt användarnamn och lösenord =\ Det gick bra för mig och så, men hade inte helelr så mycket respekt.. Redigerat 15 Mars 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 jag blev dödad efter en dag i dekrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 hur komer man till dekrim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jobbit att förklara det eftersom jag inte jag gillar att förklara så du får fråga nån annan tyvärr -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Under den tiden jag spelade hade jag runt 1 000 000 000 000 000 000 Och ca 1000 i respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 DeKrim är inte riktigt min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 hur komer man till dekrim? www.dekrim.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det var kul i kanske en vecka max, men sen fick man så mycket pengar så att man tröttna. Det finns ju inte mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.