Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 In Flames ägde sönder!! Det var en pina med förbanden som inte ville sluta spela. Men det var värt det när in flames drog igång och alla i publiken hoppade. Bästa låtarna var only for the weak,leeches och my sweet shadow. Grabben som de drog upp från publiken som sjöng bullet ride var fin han också =). Edit: Kompisen blev bjuden på öl av en gubbe som tack för att han höll i ölmuggen åt honom. Han var väldigt populär eftersom många pratade med honom. Max Cavalera som sjöng förut tycker jag är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 har aldrig varitn på någon konsär Varför skriver du här då? Ska försöka gå på Dark tranquillity, cannibal corpse eller opeth när de spelar i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag har vart på Backstreet Boys Konsert... man undrar ju why Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 har aldrig varitn på någon konsär Opeth kommer till hultsfred och Cannibal Corpse kommer till Kåren, Göteborg ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 åhh typ hundra år sedan jag såg spirtual vid liv senast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.