Gäst ShatterHand Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Ni har ju tagit den nya stylen från cheatplanets forum :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 japp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Ni har ju tagit den nya stylen från cheatplanets forum :ph34r: jag skulle inte tro det för att dt finns ju skit många sånna här forum och jag vet ett forum som jag inte kommer ihåg adress på där är nog lite mer populärt än det här och cheatplanet tillsammans och de har den här styln och har haft den sen den kom ut tror jag så då måste ju cheatplant härmat dem ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Dom har inte tagit den här stylen. Det här är default stylen och alla IB forum har den här stylen om de inte ändrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Ni har ju tagit den nya stylen från cheatplanets forum :ph34r: Det går inte att härma, man gör forum med program och programet bestämmer typ hur forumet ska se ut... som t ex. fuska.se forum, de använde sig av programet phpbb och nu använder de Invision Power Board :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Man kan ju ändra och göra egna styles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 CS hemsidan har ett annat typ av forum och det e gjort av Forum Planet.. http://www.forumplanet.com/counterstrike/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Som sagt det är en vanlig IPB stil och vi har inte ändrat på den för att man lättare ska känna sig hemma i forumet om man använt IPB på annat ställe innan. Kan hända att vi gör mindre justeringar senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Som sagt det är en vanlig IPB stil och vi har inte ändrat på den för att man lättare ska känna sig hemma i forumet om man använt IPB på annat ställe innan. Kan hända att vi gör mindre justeringar senare.. Kommer sidan sölas ner då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det hoppas jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det borde inte sölas ner. Jag menar det SKA inte sölas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.