Gäst Muuu Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 när jag ska ladda ett nytt spel med half-life så står det Loading men sen plötsligt stänger det av sig självt och så får man ett sånt meddelande där det står ifall man vill skicka en fel rapport. varför händer detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Din data klarar nog inte av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) det är inte speciellt sannolikt eftersom jag har en helt ny dator Redigerat 16 Mars 2006 av mu1991 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Du borde instalera om spelet och om inte det fungerar är det fel på din dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 vad sitter det för grejer i datorn då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 jag har lyckats fixa den första frågan själv men jag kan inte spela online. den hittar inga servrar och så står det att man är disconected fast man har internet på, varför är det så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 går det spela online på half life fortfarande du måste nog ha half life source tyvärr =\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 ok synd :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 eller så e det fel på skivan.... (om du inte köpte från nätet såklart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 eller så får du köpa grafikkort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Men menar du Half life eller Half life 2 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Det är väl klart att han menar half life 1. annars skulle han ju skriva half life 2. det är ju helt olika saker..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg