GMTS2TS3Ed Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Kan någon tala om för mig hur man gör väggar?3 år senare: Jag vet! Du gör en sprite så som du vill att väggen ska se ut, en 32x32 är lagom. Du gör ett object som du kanske kallar för vägg som du sedan sätter ut i roomet. Sedan behöver jag mera info om vad det är för sorts spel du ska göra... Här är ett spel om ngn är intresserad, ett Break Out-spel som jag kallar spaceball... ... har gjort det i game maker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ser att du är ny här på sidan. Vi skriver inte inlägg i 3 år gamla trådar, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ja haha, det där låter ju inte som nutids-Vitdom precis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ja haha, det där låter ju inte som nutids-Vitdom precis :Phan håller på med riktiga saker nu :D (c++) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Viken tur att jag slutade med Game maker! Vem vet vad som kunde ha hänt annars!? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.