Gäst Andreasswf Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag vet att otroligt många frågar tex: Vart får jag EON ticket...Det får man genom koder och NC. Det mesta som ni inte kan hitta i spelet utan med koder och sånt kommer från NC! också kallad Nintendo Club... Så snälla! Gör inte mer inlägg om tex...Vart får jag Deoxys?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Nej jag kan hålla med. Det är OTROLIGT störande. Om man vill se det så tycker jag att man ska kolla på dom andra trådarna om det. Till alla ni som håller på med det: Man får den via AR eller om man skickar in spelet till CN. Kom bara ihåg att skriva i Pokémonforumet nästa gång _ray_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Tack så mycket Eric H nu känner jag att någon håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 okej bra att du sa det jag ska sluta men det då jag ska hälsa andra det också :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Bäst för er! Jag tycker detta inlägg förtjänas att bli klistrad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag tyker med att det är jette störande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 äntligen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Det är ju jätte-störande, det finns typ över hundra inlägg med ''hur får jag deoxys?''. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Anmäl tråden istället så flyttar vi den? _ray_: du måste inte kommentera vartenda inlägg som skrivs med massa spam. §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg