Laithean Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag vill gärna dela med mig av mitt snak av hästar så om nu gillar hästar kan ju svara här eller pma mig. Ni behöver inte vara jätte hästokiga men bara att man kan prata häst med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vi har en islands häst som vi har importerat från island min syrra älskar hästar jag hatar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 3-4 stycken i min klass gillar hästar svin mycket.Men jag hatar dem så mycket <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag älskar hästar... mellan ett hamburgerbröd. Mmm gott hamburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 kanske e lite fel sorts folk på fuska.se för å fråga vikka som gillar hästar ;P alla e typ killar från typ 10-tja säj 25...(mest mellan 10-16) å dom som gillar hästar e tjejer som inte e inne på spelsajter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Min kompis är galen i dom! MJen jag tycker en sak är lite konstigt! När man är barn är det mer tjejer som rider och när man är vuxen brukar jag se mer killar som rider! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 man kan va medlem på en spelsajt dels för att hjälpa till med vad man minns från när man var yngre, men även för att man kan ha kompisar som man snackar om annat med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 jag tycker om dom sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 bryr mig inte så mycke men alla i tjejer i klassen bara hoppar upp och ner när dom får se en häst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag älskar hästar... mellan ett hamburgerbröd. Mmm gott hamburgare. ^^ + vilda vesten filmer är också rätt kul.. häst+nån j*vla skrigare+jevär är det enda där.. riktigt kul är filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Jag har inget jätteintresse för hästar men vet vad man pratar om om man pratar om dom. Min syrra har en häst.. :blink: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.