Dellamorte Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 tja jag undrar om det finns något program som kan omvandla 2st .mpg filer till dvd format så man kan spela upp det på en vanlig dvd-spelare. jag tänker mig en omvandling från .mpg till .vob och .bup...någon som vet något bra program??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 vet inte om detta funkar för dej:... gå in på nero burning ROM, sen klickar du på Brännare (i samma lista som arkiv, visa o dom) sen klickar du på Bränn image, sen ändrar du till alla filer där det förut stod:imagefiler....., också väljer du bara den filen du vill bränna så gör iallafall jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 16 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 vet inte om detta funkar för dej:... gå in på nero burning ROM, sen klickar du på Brännare (i samma lista som arkiv, visa o dom) sen klickar du på Bränn image, sen ändrar du till alla filer där det förut stod:imagefiler....., också väljer du bara den filen du vill bränna så gör iallafall jag... men fungerar det även när man har 2st .mpg filer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 inga problem, iaf inte om du vill bränna ner dem. vill du bara konvertera vet jag inte... ska du bränna, använd Nero Vision express. då kommer du att kunna spela upp den i dvdspelaren och du kan ha flera filer och föra kapitel mm. är du en mer avancerad användare föreslår jag Sony Dvd Architecht eller Adobe Encore Dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 dom två sista är väll inte så billiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 nope, tyvärr inte och ganska krångliga men bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 men om man har 2st .avi filer då??? fungerar det då oxå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.