Link1 Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 (redigerat) hur får man celbi utt an att nintendo cluben?? isåfal var när coh hur snalla hjälp mej jag har den japanska versjonen. Redigerat 18 Mars 2006 av Link1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det går inte. Och alla som postar efter mig, säg inte att det går, för det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 kan man göra det på ett annat sätt då hjälp snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Köp en Gameshark(en fusksak) och slå in en kod. Då ändras din första Pokemon i listan till Celebi. Gameshark finns på Webbhallen.se. VARNING: den kan förstöra sparfilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 fis det inga fusk till spelet utan gameshark koder tips guid????? kan man spela pokemon gold över enternet ???? isåfal hur ska man ha en spesjel slad eller nälla svar :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Det vanligaste fusket är kloningsfusket. Man sätter in en Pokemon på datorn och när det står "Don' turn off the game" så slår man av gameboyen. Då finns Pokemonen både i partyt och i datorn. Man kan klona items också, om man ger dem till en Pokemon som man klonar. Det funkar bäst på Gold och Silver, på Crystal måste man tima bättre. Men det kan bli lite problem med spelet om man gör fel. Så träna lite på några dåliga Pokemon om du vill vara säker på att inte den försvinner istället för klonas. Det går att spela Pokemon på internet. Det finns ett program som heter Netbattle. Man kan ladda ner det på den här sidan. Man kan själv välja vilka Pokemon man använder. Sen klickar man på Battle och går in på en server. Och det behövs alltså ingen linkkabel. Det är på engelska, läs reglerna! Det finns många servrar men Smogon är den största. De flesta spelar med Advance-regler och Pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 hur spelar man över internet fata nada hur jag man ????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 ladar ner netbattle och köööööööörrrr!!!! PS. du behöver inte din gameboy.DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Netbattle är mycket roligare än vanligt spel på Gameboy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Hur får man Celebi utan att vara med i Nintendo klubben? Isåfall var när och hur snälla hjälp mej, jag har den japanska versjonen. Om du har GS-bollen och går till Ilex forrest, till skrinet/lådan möter du Celebi, men jag kommer inte ihåg hur man får GS-bollen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det går inte i Gold. Som jag alltid måste upprepa: Det har gått i Japan på den japanska versionen och en telefonadapter, men det går inte längre. Det borde göras en klistrad tråd om det, eller läggas in i Mew-tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 megamartin har rätt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg