Gäst Yantra Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 vaa jag fattade inte redigt e det sant elr vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Ja,det är sant sorligt nog. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 f*n va dåligt av den lilla som retades för han visste att 9:prna skulle slå han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Fusion, har du inte fattat texten. Det var inte självförsvar när han putta till honom. Han började med det fysiska, alltså mucka han bråk. Läs på lite... <_< Jag tror inte de bryr sig. Hade Martin velat slippa bråk hade han gått därifrån. Vad är värst? Att bli trakaserad eller misshandlad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Fusion, har du inte fattat texten. Det var inte självförsvar när han putta till honom. Han började med det fysiska, alltså mucka han bråk. Läs på lite... <_< Både och !Du skulle ju fär f*n känna dig som en mes om du blir misshandlad eller trakaserad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Jag tror inte de bryr sig. Hade Martin velat slippa bråk hade han gått därifrån. Vad är värst? Att bli trakaserad eller misshandlad? Ehm, hur skulle han veta att 3 st. nior skulle komma fram och mucka gräl. Dessutom tror jag knappast att man tänker på uttrycket "vänd andra kinden till" när en liten snorunge kommer fram och börjar trakassera en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 lycka till Xiler...synd att detta hände... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 mm lycka till Xiler. och ta fram Ak-47 och peppra i hjäl snorungen och 9 orna. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Håll tyst girder,du måste ju inte överdriva.Det förtjänar dem ju inte.Förresten skulle Xiller blivit polisanmäld för mord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 saker fortsätter hända och det är inget jag kan göra åt eftersom jag inte är där när det händer... Jag har vittnat nu och lagt till mer punkter som de kan fällas för b.l.a olaga hot. Jag vittnade inte anonymt och hoppas nu att dom inte går på mig, det var iaf värt det xD Nu har de som misshandlat fått ett dåligt rykte på hela skolan som de får skylla sig själva för =) Jag hoppas för "Martins" skull att han byter skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.