Dream Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Kan någon hjälpar mig med att göra en hemsida? förklara om det kostar eller hur och att kodar in? ganska ny på detta blev så ivrig att sätta igång med en egen när jag fick bred band. Kan nån ge mig en guide i svenska? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 http://www.webdesignskolan.se/ här är en jättebra guide, klicka bara på HTML guiden i listan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jätte bra hemsida men det är så komlpicerat jag har så svårt att fattar? Kan någon för enkla texterna eller så går det inte för det är så enkal och jag fattar ändå inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 hmm det borde finnas böcker på ditt nämsta bibliotek... Jag rekomenderar HTML JAVA och CGI boken...Magnum serien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jätte bra hemsida men det är så komlpicerat jag har så svårt att fattar? Kan någon för enkla texterna eller så går det inte för det är så enkal och jag fattar ändå inte? Webdesignskolan är nog en av de enklaste på svenska. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 börja med att lära dej html, när du kan det flytande så kan du börja på java och andra språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 på nicos hemsida har han en bra guide också :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 kan du ge mig den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) länk: Min lilla hemsideskola Redigerat 18 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) hur gör man detta tecken:< och detta >? jag gjorde tecken via kopiering kan nån säga hur jag annars gör? :) Redigerat 18 Mars 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 tangenten bredvid Left Shift, håll inne shift för > och inte för < Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 vilken mena du? vissa en bild snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.