Brongatonga Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 vad tycker ni var/är de Bästa spelet som ni har spelat på NES. Som ni värkligen fastnade för på den tiden?? De bästa spelet enligt mig är Ducktales 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 vad tycker ni var/är de Bästa spelet som ni har spelat på NES. Som ni värkligen fastnade för på den tiden?? De bästa spelet enligt mig är Ducktales 1 Final fantasy II och III även fire emblem gaiden är helt underbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag är väl förmodligen den enda som säger Zelda II. Sen får man ju inte heller glömma bort Super Mario Bros 3, ett av de bästa spelen nånsin. Fire emblen gaiden är riktigt kul, fast problemet är tat jag har en riktigt dålig version av spelet, som knappt funkar. När jag lärde mig magin Ragnarok hänger sig spelet lite halvt och efter det orkade jag inte spela mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag är väl förmodligen den enda som säger Zelda II. Sen får man ju inte heller glömma bort Super Mario Bros 3, ett av de bästa spelen nånsin. Fire emblen gaiden är riktigt kul, fast problemet är tat jag har en riktigt dålig version av spelet, som knappt funkar. När jag lärde mig magin Ragnarok hänger sig spelet lite halvt och efter det orkade jag inte spela mer. med tjej huvudpersonen får inte jag heller använda den :P men annars så är det ett väldigt bra spel(lite svårt att förstå texten ibland). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ett annat spel som jag älskade va: Adventure of Lolo små gulliga runda bollar, en Blå och en Rosa som gick runt på banor och knuffade på saker och dödade fiender och den mest underbara musiken man kan tänka sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Super Mario :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 super mario 3 och självklart turtels 2,castlevania och river city ransom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Det är lätt The Legend of Zelda enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) ! Min dator laggar sönder, förlåt. Redigerat 18 Mars 2006 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) ! Min dator laggar sönder, förlåt. :( Redigerat 18 Mars 2006 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ojdå, jag glömde ju några andra självklara: Megaman 2 och 4, underbara spel med underbar musik. Megaman 4 har den allra bästa musiken nånsin i ett TV-spel, inte minst Skullmans bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 HÄR FINNS JÄTTE BRA MUSIK TILL NES SPEL NJUT!! <----- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg