Larath Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 HÄR FINNS JÄTTE BRA MUSIK TILL NES SPEL NJUT!! <----- tackar tackar, yttligare ett sätt att förgylla min gråa vardag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 HÄR FINNS JÄTTE BRA MUSIK TILL NES SPEL NJUT!! <----- Spela Lite NES så bli aldrig vardagen grå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 HÄR FINNS JÄTTE BRA MUSIK TILL NES SPEL NJUT!! <----- :( jag har ingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Sorry för dubbel. Redigerat 21 Mars 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 SMB 3 är skitbra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Ja, VGmusic.com är en underbar sida. Man blir ju så glad av att höra gammal fin NES-musik. Fast egentligen tycker jag bättre om musiken som den är på spelen. Redigerat 25 Mars 2006 av ouagadougo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hideo Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Megaman 2 utan tvekan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Super mario bros. (med duck hunt) , super mario bros. 3 och turtles är de får spel jag har spelat på min mormors NES. Kommer dock tanka rejält med NES spel när revolution kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 HÄR FINNS JÄTTE BRA MUSIK TILL NES SPEL NJUT!! <----- men är inte all nes musik copyright skyddad? (inte för att jag bryr mig men ändå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Ikaro Warriors å Pro Wrestling så klart!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Super Mario All Stars för där finns super mario bros. Det bästa... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 Super Mario All Stars för där finns super mario bros. Det bästa... :D öhh... Super mario allstars är till SNES. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg