jerkakamel Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 När jag har installerat Steam så börjar det uppdatera men det händer igenting ?!?! och internet är ikopplat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Det uppdaterar, men det tar lång tid och man tror att det fastnat. När du startar steam och updateringsrutan kommer upp, gå ifrån datorn ett tag. Det kan ta allt från 5 till 20 minuter och eftersom det laddar segt tror man att det fastnat. VÄNTA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 det bors ju på vad du ska uppdatera, ex css kan ju ta 40-60 min cirka.. eller mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Okej , tack men på min egen dator uppdaterar det direkt men det är på skolans dator det ladda skit länge men jag ska testa vänta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 spela cs i skolan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Ja det är väl klart man gör :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 de flesta skolor blockerar sånt.. datorn har säkert ett uselt anti-virus/brandvägg som skiter på Steam.exe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg