Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vaddå, spela roll om det kommer ett The Sims Adult... säkert kommer 10 åringar köpa det med, dem kör ju redan Vice City som är 18 års gräns. Samma med Halo! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Jaha, maxis har gjort The Sims 2 lite för mycket verkligt, man kan t.o.m vara homosexuell. http://www.webhallen.com/bilder/annonser/a_sims_2.jpg det är okej tycker jag det blir roligare att spela dom det är så här Redigerat 1 Februari 2004 av N3MO* [SWE] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag hatar ändå The Sims :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 De är ju bra att man kan vara homo de är ju mer värkligt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Atilla/Atillo kan du snälla sluta upp med att skriva med stora bokstäver? KALLAR DU MIG ATILLO SÅ KALLAR JAG DIG "I'M UNREAL" !!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 The sims e så uttjatat halo har ingett med deta att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 KALLAR DU MIG ATILLO SÅ KALLAR JAG DIG "I'M UNREAL" :angry: !!!!!! LoL, och sluta skriva med stora bokstäver :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 TVINGA MIG!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maggiman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 ja har inget emot Sims spelen sådär, tycker de e rätt skoj...men va f*n, de e ju för många! inte ens största sims fanet har ju alla spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hästapållen Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 de som vill vara homosexuell kan ju vara det om de vill, men man har ju kunnat vara det i alla andra simsspel också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det är väl bara roligt att spelen är så verkliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Det är väl bara roligt att spelen är så verkliga kanske inte alltid! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.