Gäst Oscar 2004 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Finns det något pogram som gör så att man kan fixa så att ljudet i en film blir i mp3/wma format så att man kan spela ljudet på mp3:n?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Ska du ha allt ljud från en film i en låt ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag vill ta ut ljudet från filmen och spara det i mp3/wma format! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jojo det fattar jag... bara å klippa ut det då ska ha i ett redigeringsprogram o spara det som ljudfil... Finns massor med program som gör om till Mp3 , Google is your friend ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Tips på vad man kan söka efter?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Men snälla nån. Ladda bara ner nåt program för att ändra filtypen. Så du ändrar avi till mp3. På vissa mp3-spelare kan man tillochmed spela upp avi filer fast bara ljudet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Vad för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 (redigerat) han menade att du bara skulle byta namn på filen, tyvärr funkar inte det (iaf inte för mig). edit: men det var kanske konverterare du menade föressten ;) Sony Vegas kör jag själv som redigeringsprogram och använder när jag vill göra precis detta. Redigerat 17 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.