Zutto Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Hejsan , På fredag får jag ett nintendo DS 24/3 men jag undrar om ni har några speltips ? jag funderar på nintendogs / Chiuaua , ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Har aldrig spelat det, många säger att det är bra.. Jag tycker Mario Kart DS är ganska kul.. Men Super Mario 64 DS är värt att ha om man har en DS tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Mina favvo spel till ds är: Mario and Luigi Partners in Time och Animal Crossing Wild Worl (skaffa wifi) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Mario kart DS Trauma Center: Under The Knife är också bra men det har inte släppts i sverige ännu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 vad handlar det om...? jag gillar Sonic Rush det är kul!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Först och främst så borde du skaffa wi-fi. Om du inte har en trådlös router så skaffa en USB connector. Köp det spel som du är själv som mest intresserad av om det är nintendogs så köp det då. När du har wi-fi så skaffa mario kart ds Mario kart Ds är jätte skoj även om du inte har wi-fi men när du kört mycket vanligt mot cpu's är det alltid roligt att möta andra spelare runt hela världen med wi-fi ch testa din skicklighet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 aeww... inte nintendo dogs, det e urtrist (men det kanske bara e jag som tycker det) jag har en RIKTIG hund, MYCKET roligare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 ok , tack för alla svar :P! men vad är Wi-Fi ? jag har en router som jag spelar PS2 online , men den kanske inte har med saken att göra :P! jag kanske ska köpa Chihuahua and friends ,´och super mario Kart DS är det ett online spel? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 aeww... inte nintendo dogs, det e urtrist (men det kanske bara e jag som tycker det) jag har en RIKTIG hund, MYCKET roligare! Om man är allergisk då eller har inte plats med en riktig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 aeww... inte nintendo dogs, det e urtrist (men det kanske bara e jag som tycker det) jag har en RIKTIG hund, MYCKET roligare! Det är din åsikt och man kan inte gämföra ett spels hund med en hund i verkligheten. För det så kan spelet vara skoj för både hundägare och icke hundägare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Du skulle ha väntat ett tag och köpt DS-lite ist. Kommer ut snart Men det var ju roligt att du skaffa en Nds ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg