Hoppa till innehåll

Nintendo Ds


Zutto

Rekommendera inlägg

Gäst QuikSilver

Har aldrig spelat det, många säger att det är bra.. Jag tycker Mario Kart DS är ganska kul.. Men Super Mario 64 DS är värt att ha om man har en DS tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först och främst så borde du skaffa wi-fi. Om du inte har en trådlös router så skaffa en USB connector. Köp det spel som du är själv som mest intresserad av om det är nintendogs så köp det då. När du har wi-fi så skaffa mario kart ds

Mario kart Ds är jätte skoj även om du inte har wi-fi men när du kört mycket vanligt mot cpu's är det alltid roligt att möta andra spelare runt hela världen med wi-fi ch testa din skicklighet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok , tack för alla svar :P! men vad är Wi-Fi ? jag har en router som jag spelar PS2 online , men den kanske inte har med saken att göra :P! jag kanske ska köpa Chihuahua and friends ,´och super mario Kart DS är det ett online spel? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aeww... inte nintendo dogs, det e urtrist (men det kanske bara e jag som tycker det) jag har en RIKTIG hund, MYCKET roligare!

 

 

Det är din åsikt och man kan inte gämföra ett spels hund med en hund i verkligheten. För det så kan spelet vara skoj för både hundägare och icke hundägare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...