astol Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Köpte ett Xbox för 1 mån sedan, DVD läsaren låter som ett tröskverk när den läser. Pratade med dom i affäre där jag köpt konsollen och dom säger att detta är helt normalt beroende på vilket fabrikat det är på läsaren, men jag funderar på att ta en vända till affären igen. Är det någon som känner igen detta? Redigerat 18 Mars 2006 av astol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXXSANANDREASXXX Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ja min xbox låter som in i h*lvete när jag spelar fast allt jag jör e å trycker på den så slutar det.Men det kaske beror på att den är gammal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Min låter oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 min låter bara när ja startar den sen så hör jag den inte när ja spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 min låter inte e3tt piss...men därimot så låter fläkten så in åt hel***e,funderar på att bytra ut den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Min låter bara när jag startar den men när jag spelar så låter den knappt något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Ja min xbox låter som in i h*lvete när jag spelar fast allt jag jör e å trycker på den så slutar det.Men det kaske beror på att den är gammal Vadå trycker på den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 min låter ingen ting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Den låter vädigt mycket när man sätter på den annas låter den inte så mycket för den är ganska isolerad den står i en låda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 händer samma för mig alltid när man stoppar i en skiva sen efter ett tag så slutar de.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg