TwilightZone Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag har två frågor som jag verkligen behöver hjälp med! 1. När man gör det uppdraget hos Zero när man ska skjuta ner typ 5 olika fordon (bil, motorcykel, cykel) med ett miniflygplan, hur gör man för att lättast klara det? Mitt bränsle till flygplanet tar alltid slut innan jag hinner tillbaka till taket. 2. Hur rånar man hus? Tacksam för svar! Mvh, Alexandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 1. försök igen tills det går bara 2. Du måste klara ett uppdrag där du ska råna ett hus först innan du får tillgång till "rånarbilen" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 1. Man behöver inte göra hans uppdrag. 2. Du har talfel. Tex: "hur rånar man hus" det heter "hur gör man inbrott i hus." 3. Du måste göra ett uppdrag med Ryder, då får du tillgång till bilen. Den finns vid gymmet åt vänster så e där typ 4 gångar in till hög hus fjärde där: är bilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Flyttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Men om du har kommit så långt som till Zero, så borde du kunna göra inbrott. För det är i Los Santos och Z är i San Fierro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 1.Ta dom rakt bakifrån och gasa inte hela tiden de drar mer bränsle 2.en svart bil bland husen i groove st eller va de hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det finns rånar bil bredvid knark fabriken i San Fierro elller Driving Shcool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg