Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag vill att ikväll på melodifestivalen så ska alla rösta på the poodles...för att dom är bäst ..och jag vill se carolas min när hon förlorar...och jag vill reta min morsa också så att BWO får inte vinna...vilka är me mig XD :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Orka melodifestivalen, årets lågpunkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jo..men just därför blir det ju roligar med att försöra för henne...=P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Bara för att jag gillar Å j*vlas med dig son-goten master så ska jag rösta på carola 3254 gånger :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Orka, vill helst pissa på melodifestivalen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag ska inte rösta på någon deltagare för att jag inte kollar melodifestivalen. Jag orkar inte med melodifestivalen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Haha, poodles vann inte. Hårdrock är ju värdelöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag skulle villja avskaffa melodifestivalen. gå inn på http://www.svt.se och skriv pinsamma frågor till Carola. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag ringde 2 ggr på The Polodles.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Biosalongen var lite öde kl 20.00 ikväll men det var bara skönt, men ändå lite pinsamt på något sätt. Skämdes lite över hur det svenska folket kan sitta å stirra på sån smörja. De skulle joinat mej på biosalongen och kollat på "V for Vendetta" ist, en riktigt sketna bra film asså ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Miglot: Det kommer inte bli så, den kommer alltid finnas kvar. The poodles var ju sämst... detta är schlager festival! outside enemy: Ville bara säga att v vendetta är rent skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag ringde 2 ggr på The Polodles.... det e riktigt...haha..men människan vann ändå....saatana....hoppas hon inte kvalar in ens...mhohahaha..jag e en ond människa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg