CeZ Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Innan du fixat buggen så dog jag ändå av dom där fienderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 bug, vad e det. jag vet itne så mycket om detta :-S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 bugg stavas B U G G och inte "bug" i alla fall så är en bugg ett fel i spel eller program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 nja... guide och guide jag gjorde det i games factory och då gjorde jag en cirkel som vakten och ficklampeljuset som en gul kon så sprang dom fram och tillbaka i samma hastighet och så gjorde jag så när man stötte i ljuset så fick man börja om ... tror spelet hette the thief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Gör så man har liv i spelet, det är väldigt tröttsamt att börja om från början hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.