bladefinor Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 Hej! Jag har alla pokemon (386 st) och har klarat alla gym och har klarat pokemon ligan. Men vad ska jag göra nu? Kan man typ inte komma till Kanto och Johto. För det stog det på en sida att man kunde komma till dom länderna när man hade alla pokemon. (Kom inte ihåg om det var en svensk sida eller en engelsk sida) (Jag använde min GameShark för att få alla pokemon) Snälla, hjälp mig?! :) :kung: :unsure:
Meganium17 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 Har du tränat alla dina pokémons till lv 100? Om du inte gjort det är det bara att träna
LiQuiDe Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 finns det inget annat att göra...? om det inte finns är det ju tråkigt...
bladefinor Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2006 vadå? ska man ha alla i lvl 100 också?
Meganium17 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 Om du orkar träna dom... Annars kan du börja om, om du känner för det
Eric_H Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 Nej Meganium17 menar nog att man kan träna alla Pokémon till lv 100 för att få något att göra. Man kan inte komma till Jotho och Kanto.
MegaMartin Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 Man kan inte komma till Kanto eller Johto i Ruby,Sapphire eller Emerald. Det finns många sidor på Internet som har falska rykten. Förresten, här är ett helt sant rykte: prata med Professor Elm 100 gånger, gå sen till Bills hemliga trädgård och fånga Pikablu. Lär Pikablu Aeroblast med TM51 och gå och blås sönder Stevens hus, sen åker du till Mossdeep och då får du åka upp i rymden. Där möter du alla fyra formerna av Deoxys, och då dödar de dig och så går spelet sönder. Gameboyen brinner upp, men om du spelade på en DS så kommer Pikared att dyka upp när du skaffar Pokemon Diamond... Den är på level 101 och kan Fire Blast, Extremespeed och Spore... Den är type Fire-Electric med Levitate...
lizem Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 är det där sant? vart har du läst det... för det lät bara LITE roligt :P
Rekommendera inlägg