BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Är det nån som vet hur man kan skaffa mani admin plugin? min kompis har det och det ser skit kul ut! (att slappa och freeza o.s.v) är det nån som vet?????? plz jag vill veta! :huh: Redigerat 18 Mars 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 http://www.mani-admin-plugin.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 JAG VET men jag fattar isåfall inte var jag ska klicka?? den sidan e lite oorganiserad tycker jag.... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Här har jag gjort en nerladdnings link till mani admin plugin för CSS. .:>Tryck här<:. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) bra tack! men jag fattar inte riktigt..... jag hittar dom där filerna med sounds och saker men sen då? ska ajg kopiera alla dom eller? eller ska jag bara logga in på css nu??? Redigerat 20 Mars 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 för att lägga in det på din server lägg mapparna som heter "addons" "gfg" "materials" "sound" i din server mapp i cstrike. sedan startar du servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 huh? när jag öppnar länken du skicka så finns det en mapp som heter cstrike, om jag klickar på den så ser jag "addons" "gfg" "materials" "sound" sen fattar jag inget mer??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Lägg de mapparna i source dedicated server>cstrike> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 får se om det funkar nu då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandman Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 För mej tog det 1 tim B) Det är jobbigt säger jag jobbigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 7 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag lyckades inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandman Skrivet 7 April 2006 Rapport Dela Skrivet 7 April 2006 jag kan hjälpa dej nån dag efter skolan!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg