BloodMan Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Är det nån annan här som älskar surf? jag gör iallafall!! min favvo bana e nog surf_japan_v2 men jag e inte säker....... fast surf_10x_final e också kul... aja iallafall srkriv eran favvo surf bana! Redigerat 24 Mars 2006 av bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) surf_bleh är blä förvånande Redigerat 19 Mars 2006 av Kaktus-Killen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag körde mycket surf förut, dock var det till counter-strike. Jag har testat surf på source, men det är helt annorlunda och det känns inte rätt. Om man surfar ska man göra det på 1.6 eller CZ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Kör lite surf ibland, dock mest på CZ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 vad är "surf" för nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 MEN LOL, det e som en stor "sak" asso den e trekatig sen kan man liksom glida på kanten av den här "trekanten", men a och d sen kan man komma till olika ställen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 jag gillar och surfa på surf_x10_final Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Surfa är svårt. Ingen vill ju f*n förklara hur de gör... De säger bara något i stil med: GET THE FUCK OFF HERE U ST0PID NOOB! Eller något. Ursäkta språket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 men asså du ska använda a och d mot den här "surf-saken" andvänd inte a om du då ska änvenda d! du ska åka "mot" surfen sikta inte för mycket uppåt och använd musen hela tiden(det kanske går lite lättare om man har hög "mouse-sensitiv" själv har jag 30.0 :P ) LYCKA TILL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Surfa är jättekul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) [EDIT] Redigerat 12 Maj 2006 av Bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Surfa banor e trökig tkr ja,men fy banor aeger ja på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg