BloodMan Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 men då behövde du väl inte säga här <_< det handlade ju om surf inte fy... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SwE:E.T Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 jag äger på surf särskilt på 1.6 :P men e det nån som vet vart man ska i labyrinten på surf_simpsons?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 2 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 inte många som kör surf? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 har lirat surf någrra gånger , men bara testat :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 kul ibland på source men inte på 1.6 och så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 surf_ski @ CZ + UWC3 är skönt. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 jag körde min surfbana för första gången igår... surf_japan_v2, jag fattade typ inte ett skit, assvårt. men jag läste nåns post här, ska testa om det går bättre ikväll :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wille952 Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Är det nån annan här som älskar surf? jag gör iallafall!! min favvo bana e nog surf_japan_v2 men jag e inte säker....... fast surf_10x_final e också kul... aja iallafall srkriv eran favvo surf bana! hej jag gillar också surf_japan_v2.iförsig har jag bara kört den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Någon BÖR lägga upp en officiell och DETALJERAD guide till surfning. Det finns många surf noobs och ingen vill ju lära dom. annars är ju surf_fatmike skön! Redigerat 12 Maj 2006 av Anorectic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Håller med ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Surf_Japan_v2 är cool. (Source) Fast annars kör jag inte så mycket surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 13 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) Ska skriva en Guide nu... Redigerat 14 Maj 2006 av Bloodman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg