Hoppa till innehåll

Slagsmål

lundquist

Rekommendera inlägg

• Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Radicus

Rätt mycket bråk, det är stor skillnad på om man går i högstadiet än vad det är på 3:e ring.

Här är det bråk varje dag, och då menar jag verkligen det.

Men jag är en fin pojke, jag undviker bråk.

Men när jag väl är arg kan jag bli aggressiv och även då kan dom mest fruktansvärda typerna vara rädda för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst DonKeN

Njaa, inte så mycket. Jag brukar lacka ur om någon retas eller knuffas osv.

Men jag ska berätta en händelse på klassresan i gotland.

Vi var i gotland ja. Vi hade brevvänner. Så gick vi till deras skola. Sen så ser vi 7:or. Vi var 6:or. Dem kom från ingenstans och ville ha bråk. En stor biff kom och putta min kompis. Jag putta tillbax så blev det slagsmål bland mig och biffen. Dunkade hans skalle på en bänk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har nästan aldrig bråk i vår skola, var någon som blev attackerad med kniv i våran skola, såg det inte själv eller så, så man vet ju inte det kan bara vara ett rykte. En gång kom Darin till vår skola och alla tjejer blev skitfjantiga det är pinsamt tillochmed killarna: ''oohhh Darin, den uppblåsta lilla fjollan är här, jag älskar han sååå mycket'' (Ja han gick i vår skola) sen var det nåt rykte eller ej, men någon sa att en före detta 9a (han är inte det längre) puttade ner Darin på marken eller en kameraman. Fast säkert bara rykten alltid rykten.

Sen har en kille tagit självmord som gick i våran skola, han hängde sig i ett rep hemma. (inget rykte såklart) Jag blev nermanglad av 3 styckna 9or när jag var 7a på vintern dom putta ner mig och kastade snöbollar i huvudet på mig. xD

Men nu efter sommarlovet när jag blir 9a ska jag och mitt team (Vi är datornördar xD) ställa allt till rätta. Folk känner redan igen oss som datornördarna...tror jag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fredagen innan sommarlovet va de riktigt bråk i matsalen, de va en snubbe som gick på en annan me sin moppehjälm å försökte dunka den i huvvet på den andra, å senn släppte han hjälmen å ville ha "fistfight" å den andra kille börjar veva me armarna framför sig som värsta galningen typ för å skydda sig å då kommer den andra killen å e en decimeter typ från att få till värsta j*vla käftsmällen, sen kommer några av kille som höll på å bli slagens kompis å då hjälpte alla till å putta honom mot väggen men dem flög som värsta käglorna, senn kom träslöjdsläraren fick hjälp av en del killar å dem lyckades brotta ner honom på golvet å senn ringde dem till polis å sa att dem var tvungna till at komma för dem kunde typ inte hålla honom å senn kom polisen å dem åkte iväg till ett typ mentlasjukhus eller vad man ska kalla det för att göra en psykisk undersökning på honom, och dem kom fram till att han var psykiskt störd och han vårdas nu på något metlansjukhus eller något har vi fått höra av lärarna...

Men han fick vara med på avslutningen, men under övervakning av typ tre poliser...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Njaaa, inte så ofta...

Men de rör inte mig iallafall ^^ Går i högsta klassen i våran skola + Starkast i skolan ^^ Jo, fast det bryter ut bråk (inte så allvarliga) ca 1 gång i veckan i min klass, sen brukar ju de i 4an och 5an bråka ständigt hela dagarna. Fröknarna orkar inte med, fast vi ska inte gå kvar på den skolan efter sommarn =)

P.S. Dubbeltecknas "Sommarn" med två m?

Redigerat av Potatisen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...