LillBerra Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Njaaa, inte så ofta... Men de rör inte mig iallafall ^^ Går i högsta klassen i våran skola + Starkast i skolan ^^ Jo, fast det bryter ut bråk (inte så allvarliga) ca 1 gång i veckan i min klass, sen brukar ju de i 4an och 5an bråka ständigt hela dagarna. Fröknarna orkar inte med, fast vi ska inte gå kvar på den skolan efter sommarn =) P.S. Dubbeltecknas "Sommarn" med två m? ''Dubbeltecknas "Sommarn" med två m?'' Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Nu för tiden är det mest skoj bråk och folk som går och gapar... man hoppas på att det ska bli något någon gång faktiskt för man börjar bli trött på att dom bara blegar på varandra och gapar -.- Men för typ ett år sen kom jag i bråk med den gapigast på hela skolan, han är rätt så kort men ganska stark för sin längd och jag är ganska lång men inte så stark som jag borde vara så jag är bätre på att utnytja min enorma tyngd genom att brottas. i alla fall så stog vi 2 och bråka i mitten av ett klass rum medans alla killar i 7 stog i en ring runt och heja på. Jag kommer inte i håg så mycket av slagsmålet men det avslutades med att han försökte hoppa upp på mig eller nåt så gick jag åt sida så han PANG rakt ner i betonggolvet och fick en hjärnskakning + att han börjag blöda lite ur näsa och mun innnan... och efter trode jag att skolsytster och kuratorn skull döda mig :S som stog och tjöta på mig ett bra tag..... Och för någon månad sen så var det i 2 i 6 som bråka när dom spela bränboll. Den ena som skulle skjuta (en ganska mesig och klen kille) och den andre som stog i ute laget (ummm en invandrare som brukar dra sig till slagsmål). I alla fall så står han och skratar åt han som ska shjuta 3 gånger i rad så det sluta med att han får ett bränbolsrack i bak huvudet. jag såg inte det när det hände men jag mötte "ofret" i koridåren med hela rygen ner blodad (ja det var mycket) Annar är det bara skoj bråk, lite allvarliga då och då inta så ofta Redigerat 19 Juni 2006 av ポケットモンスタクリスタルバージョン Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Finns det något syfte för att bråka? Dessa är då anledningarna enligt mig. *Svartsjuk. *Irreterad på en viss person/er. *Vill få uppmärksamhet. *Förtryckt. *Dålig uppfostran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Finns det något syfte för att bråka? Dessa är då anledningarna enligt mig. *Svartsjuk. *Irreterad på en viss person/er. *Vill få uppmärksamhet. *Förtryckt. *Dålig uppfostran. Om det är dålig uppfostran så är det nog mest allvarliga bråk och det kan vara en star anledning, fålig uppfostran. kanske att man själv har blivit slagen som lite t.ex. När det allvarliga bråk på min skola är det nog mest förtryck,upmärksamhet och iritation som stry bråket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Oftast brukar det vara att någon retas eller irreterar någon väldigt mycket som är källan till slagsmål/bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 en kille jag känner (som är 94a ) är helt galen han går fram till typ 88er eller högre och ba yp gansters är ni här och hänger sen ba är det där era tjejer bra för jag tänker ta dom och kn*lla så du kan dra åt helvette j*vla ganster säger en 94 till 88er :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 en kille jag känner (som är 94a ) är helt galen han går fram till typ 88er eller högre och ba yp gansters är ni här och hänger sen ba är det där era tjejer bra för jag tänker ta dom och kn*lla så du kan dra åt helvette j*vla ganster säger en 94 till 88er :S Han försöker antagligen att spela tuff och samtidigt få uppmärksamhet, sedan så undrar hans föräldrar säkert varför han har blåtiror då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Om han nu har några föräldrar överhuvudtaget... Hade en gammal polare förut, eller polare & polare. Vi var åtminstone klasskompisar och vi gick tillsammans i 9:an. Han irreterade folk så j*vla mycket, trackade dom, retade dom och även mobbade personer. Tydligen var han invandrare men det förändrar inte saken. Hans föräldrar hade skilt sig, han har inga vänner såsom han beter sig och han är väldigt elak. Även jag kunde ryka till i slagsmål med honom. Han var verkligen en förtryckt person, men varför skall han låta det gå ut över andra? Han kunde trots allt skaffa sig ett "liv" om man bara ansträngde sig och inte vara så nonchalant (felstavat?) mot till exempel lärare. Tycker synd om honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jag ska också säga en grej. När jag gick i 1-3 så var jag mobbad, lol. Men jag tålde det alltid så jag gick alltid in med en box så det blev slagsmål. Vet inte varför. Men nu när man blir äldre så brukar folk komma och retas. Det jag gör är att försöka knäcka dem eller att reta tillbaks. Men säger man för grova svordomar om t.ex, min släkt, eller morsa eller något så blir jag rasande och kan komma till attack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMG Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Någon gång kan det väl hända att det blir slagsmål. Nånn vecka före sommerlovet så var det ett ett riktigt slagsmål, den ena svimma typ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 en kille jag känner (som är 94a ) är helt galen han går fram till typ 88er eller högre och ba yp gansters är ni här och hänger sen ba är det där era tjejer bra för jag tänker ta dom och kn*lla så du kan dra åt helvette j*vla ganster säger en 94 till 88er :S gejjen är det att det funkar :P ingen slår han eller hotar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Nepp typ inget , typ hänt 1 gång detta året ... men så är det en ibland som blir arg på läraren ... (fast det blir bara diskusion :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.