Hoppa till innehåll

Bättre Koll I Gba Forumet


Xade

Rekommendera inlägg

Jag har märkt att det är många trådar som är fel i GBA forumet.

 

Jag har så att man ser 40 trådar. 20 av dessa trådar är trådar om Pokemon.

Hälften är Pokemon trådar, när det finns ett Pokemon forum.

 

Jag blir väldigt irriterad, som många andra.

 

Så jag tycker att något måste göras åt det. Kanske att moderatorerna är inne ofta och kollar där, eller att man skaffar en moderator till GBA forumet.

 

Det är ju fruktansvärt som det är nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm, det enda jag kan tipsa om är att anmäla de inlägg som bryter mot regler. kan kanske bli aktuellt med en forummoderator där.

upprensning av regelbrytande trådar pågår... men det kommer förmodligen komma fler med tiden...

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

moderater ni kanske tycker att gba inte är viktigt men det är lika viktigt som alla andra spelmaskiner!

 

Nej, det är för att det skrivs så många inlägg där varje dag, speciellt i Pokémon forumet.

Och att det är omöjligt, även om vi har 20 globala mods, att läsa igenom alla ämnen som kommer upp i alla kategorier.

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jao, en forumsmoderator som bara är aktiv i det forumet vore bra. kan villigt erkänna att jag inte normalt går in där eftersom att jag själv inte har något GBA. har tagit upp frågan, så får vi se vad admin beslutar sig för.

 

ett sätt man kan göra om man vill anmäla att det är mycket spam i ett forum, är att anmäla 3-4 ämnen och skriva att det är fler ämnen som bryter mot regler. så kollar förhoppningsvis den som ser anmälningarna upp lite andra trådar också i samma forum.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även den som inte är särskilt intreserad av gba kan väl ta hand om det väl ändå. Alla ser väl om det spammas mycket eller är onödiga trådar.

Men det vore ju bäst om det var någon "mogen" som är lite inreserad som tar hand om forumet, en som är väldigt intreserad skulle ju låta allt vara kvar. Jag kan ta på mig ansvaret att sköta om det om det behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...